18. februar 2011

Tip: Få mere plads på din iPhone

Dette indlæg falder lidt uden for hvad jeg normalt skriver om her. Men hvis du som jeg er iPhonebruger, så oplever du måske også fra tid til anden at pladsen på yndlingsgadgeten bliver lidt trang. For nylig opdagede jeg at der under min oversigt over hvad jeg har på telefonen stod "Other" 2.3 GB hvilket er en del med reelt kun omkring 14 GB plads.

Før


Et tip er dog at du kan gendanne din iPhone i iTunes. Man skal ikke gå i panik når der står at alt bliver fjernet fra telefonen. Hvis du har sørget for at tage backup (det gør iTunes automatisk, med mindre du har slået det fra) kan du gendanne din telefon bagefter, og alt vil være som før. Bortset fra at du har ekstra plads at gøre godt med. I dette tilfælde fik jeg 1.5 GB ekstra at gøre godt med.

Hele processen tager omkring en halv times tid - i hvert fald for mit vedkommende med en iPhone på 16 GB.

Efter

Ingen kommentarer: