14. juli 2011

Nyhederne klokken 12... Næ, der er jo også podcasts

I dag den 14. juli har jeg haft hjemmearbejdsdag. Mens jeg studerede havde jeg bunker af dage som disse, hvor lejligheden var helt tom. En fastgroet vane dengang var at tænde for nyhederne, når klokken blev 12. Jeg ved godt, at det ikke er nogen nyhed, men det slog mig pludseligt, at den vane slet, slet ikke giver mening mere. Først og fremmest er der jo TV2 News, som kører i døgndrift. Man behøver ikke huske at tænde fjernsynet klokken 12, hvilket jeg for øvrigt også glemte.

I dag kan man jo shoppe nyheder døgnet rundt. Jeg er på det sidste blevet rigtig glad for et podcast fra BBC der hedder Global News. En halv time om dagen er måske lidt lang en udsendelse, så jeg er også faldet over Front Page fra New York Times som du finder her.

Ingen kommentarer: