16. januar 2013

Når politikere føler sig forfulgt af medierne


På min arbejdsplads modtager vi fra tid til anden henvendelser fra læserne. Denne er fra en lokalpolitiker i Hillerød, der føler sig forfordelt. Han havde over en periode på omkring en uge sendt os tre læserbreve, der på grund af pladsmangel ikke er kommet med i avisen. Jeg synes, den er værd at dele. Politikerens beskyldninger er helt ude i hampen. Vedkommende er absolut ikke boycottet. Læserbreve kom skam fluks på vores hjemmeside.



Kære Red. I Hillerødposten.Jeg har bare et lille spørgsmål, og nej, der behøves ikke at se skævt til mig, det er bare et lille spørgsmål, da jeg åbenbart ikke skriver interessante nok breve ?
Jeg opfatter blot, at det for mig er umuligt at komme igennem nåleøjet hos jer, og håber ikke jeg stadig er boykottet, for hvis jeg er det, skal jeg jo nok have en ændring af min måde at føre min politik på, da jeg jo så er beskåret fra Hillerødpostens avis-læsere.Men det kan jo også være jeg skyder helt over målet, og der ikke ligger mere i det.Jeg føler mig bare lidt utryg.

Ingen kommentarer: