12. januar 2011

Tilbage igen

Så er jeg tilbage her på bloggen. Selvom der har været stille på bloggen i lang tid, er der sket en forrygende masse i alle de emner jeg skriver om her på bloggen.
Mediemæssigt har vi fået iPad - også her i Danmark, selvom den lod vente på sig.
Politisk bliver der holdt dueller hele tiden på tv - selvom der ikke er udskrevet valg endnu. Personligt er jeg ved at have fået nok af dueller. Men mindre blivere det næppe...
Spin er også stadig på dagsordenen. Politikerne forsøger efter sigende at styre medierne i højere og højere grad. Det synpunkt har blandt andet være fremme efter indenrigs- og sundhedsministeren Bertel Haarders efterhånden famøse udfald mod en journalist fra DR.
Endelig er jeg i mit personlige liv blevet far for fjerde gang. Min lille datter var på Twitter inden for et kvarter efter hun blev født, og hun er også at finde på fotodelingstjenesten Instagram.

Så der er nok at tage fat på - I hører nærmere.

Ingen kommentarer: