24. marts 2011

Hjemmeskærm på iPhone




Jeg læste for nylig dette indlæg på en af mine yndlingsblog, Minimal Mac, der handlede om at gøre sin hjemmeskærm overskuelig. Jeg har samlet mine apps i en masse mapper, men jeg bruger egentlig ret lang tid på at klikke mig rundt i dem, og når jeg tænker mig om er det egentlig forbavsende få af mine apps jeg bruger regelmæssigt.

Derfor besluttede jeg mig for at gøre min første hjemmeskærm til en skærm for mine faste apps. Ingen mapper her. På den måde kan jeg klikke mig direkte til de apps jeg bruger aller mest. Ret smart, synes jeg selv.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Når iPhone 6 nu kommer, så skal du have et eller flereiphone cover iphone 6 cover, eller det kunne være iphone 5s som du skal have iphone cover til, så vil vi gerne sikre os at DU har mulighed for at vælge mange iphone cover og iphone covers til iphone 6 / iphone 5S
Vi har ikke fået iphone cover til iphone 6 / iphone 5S grundet den årsag at iphone 6 / iphone 5S ikke er kommet på market endnu!

Så når du står og mangler iphone cover til din iPhone 6 / iphone 5S så vil MGcovers sørge for at vi har iphone cover til din iPhone 6 / iphone 5S