23. marts 2012

Klienter til Twitter - et eksperiment

Med snart fem år på Twitter har jeg været igennem en del klienter til både telefon og computer gennem tiden. Men det er aldrig rigtig lykkedes for mig at finde den perfekte klient.

Dels er det sværet at finde en klient der kan bruges på tværs af styresystemer og apparater og styresystemer.Jeg har på det seneste brugt Echofon som er rigtig god på iPhone og Mac, men som slet ikke fungerer for mig på Windows.

Efter inspiration fra Minimalmac har jeg nu bestemt mig for at prøve et andet setup. Jeg har tidligere købt Tweetbot til iPhone. Den vil jeg bruge en hel uge, uden at bruge en anden klient på iPhone. Måske falder noget på plads for mig. Jeg har brugt den før, men af en eller anden grund er jeg stået af igen. Mange bruger den imidlertid, så nu giver jeg den et forsøg.

Samtidig vil jeg bruge YoruFukurou på Mac og Tweetdeck på Windows. Førstnævnte understøtter bit.ly pro, hvilket er vigtigt for mig, så jeg kan se, om de links jeg deler er noget folk er interesseret i.

Ingen kommentarer: